Starszy Specjalista ds. Finansowych
Finanse i Księgowość
Bydgoszcz

Dla naszego klienta, firmy z kapitałem zagranicznym, poszukujemy Starszego Specjalisty ds. Finansowych. 


Jeśli posiadasz kilku letnie doświadczenie na stanowisku Księgowym, Finansowym w firmie produkcyjnej oraz posługujesz się językiem angielskim, to zapraszamy do rekrutacji >>>

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z polityką rachunkowości oraz obowiązującymi przepisami;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych;
  • Kontrola prawidłowości operacji księgowych;
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby banków oraz instytucji zewnętrznych;
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP);
  • Nadzór nad zamknięciem miesiąca;
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT UE, CIT 10Z, IFT-2R, Sprawozdanie o terminach zapłaty w transakcjach handlowych);
  • Nadzór nad dokumentacją ceny transferowych;
  • Kontrola rozrachunków, uzgadnianie sald, sporządzanie kompensat z kontrahentami, rozliczanie delegacji;
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji;
  • Kontrola terminowości rozliczeń;
  • Przygotowanie i uczestniczenie w audycie firmy oraz w czynnościach kontrolnych organów podatkowych i finansowych;
  • Monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie do nich przedsiębiorstwa;
  • Nadzór na regułami księgowymi w systemie finansowo-księgowym.

Poszukiwane kompetencje

  • Doświadczenie min. 5 letnie na podobnym stanowisku;
  • Znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego;
  • Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu pełnych ksiąg rachunkowych;
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych i innych raportów;
  • Znajomość pakietu Office;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1;
  • Rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Zdolności analityczne i organizacyjne;
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z innymi działami.

Oferujemy

  • Pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • Wszelkie potrzebne narzędzia pracy: m.in. komputer, telefon;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Premie;
  • Karty przedpłacone;
  • Program rekomendacji pracowników;
  • Grupowe ubezpieczenie medyczne;
  • Możliwość rozwoju w gronie eksperckim;
  • Wsparcie rekrutera CorsonHR na każdym etapie rekrutacji.

 

Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.