Księgowa/-y
Finanse i Księgowość
Toruń
Szukamy doświadczonego Księgowego/ Księgowej mile widziane ze znajomością przepisów podatkowych, który/która dołączy do zespołu naszego klienta w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży usługowo-serwisowej w Toruniu.

Jeśli jesteś osobą skrupulatną, samodzielną, swobodnie poruszasz się w przepisach księgowych i interesuje cię czynny udział w optymalizacji procesów i rozwoju strategii podatkowych, ta oferta jest dla Ciebie.

Zakres obowiązków

  • Weryfikowanie faktur zakupu i sprzedaży pod kątem księgowym oraz obowiązków podatkowych, w tym do sporządzania JPK-VAT, kalkulacji CIT i podatku odroczonego;
  • Aktywne wsparcie zespołów księgowego i controllingowego w bieżących wyzwaniach, dzięki czemu będziesz mieć szeroki ogląd na funkcjonowanie firmy;
  • Księgowanie podatków, opłat i rezerw, a także uzgadnianie kont;
  • Przygotowywanie i wysyłanie deklaracji podatkowych, opłat i informacji podatkowych przy wsparciu Głównej Księgowej;
  • Przygotowywanie płatności podatków i opłat;
  • Tworzenie dokumentacji księgowej, podatkowej do audytów (dokumentacji TP (cen transferowych) oraz rocznych audytów przy wsparciu Głównej Księgowej);
  • Przygotowywanie kluczowych raportów i analiz podatkowych na potrzeby grupy kapitałowej, co da Ci perspektywę działania w międzynarodowym środowisku;
  • Optymalizacja procesów księgowych, podatkowych oraz opracowywanie wewnętrznych polityk i procedur.

Poszukiwane kompetencje

  • Ok. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Dobra, praktyczna znajomość podatku CIT, VAT;
  • Mile widziana znajomość przepisów w zakresie prawa podatkowego, KKS, CRBR, WHT, podatku od środków transportu, opłaty środowiskowej, TP;
  • Znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości;
  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym;
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę oraz wsparcie zespołu i przyjazną atmosferę;
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji osobistych;
  • Pracę w trybie hybrydowym;
  • Benefity: ubezpieczenie medyczne, ZFŚS, możliwość ubezpieczenia grupowego na życie.

 

Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl