Jak napisać dobre CV? Czy warto je zamówić?

Opublikowany: 2014/04/05

Poszukujesz pracy? A może zastanawiasz się nad poważną zmianą w swoim życiu zawodowym? Wysyłasz dziesiątki aplikacji i nikt nie zaprasza Cię na rozmowę kwalifikacyjną?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania to zarówno w jednym, drugim jak i trzecim przypadku swoje pierwsze kroki powinieneś skierować ku przygotowaniu profesjonalnego CV i Listu motywacyjnego. Te dwa dokumenty aplikacyjne są przepustką do spotkania się na rozmowie kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą i zdobycia wymarzonej posady. Rekruter na przejrzenie jednego CV poświęca ok. 30 sek. i nic w tym dziwnego skoro na jedno stanowisko otrzymuje ok. 300 aplikacji. Masz zaledwie kilkadziesiąt sekund, aby zainteresować swoją osobą pracodawcę i wybić się z tłumu konkurencji, która niewątpliwie zalewa rynek pracy. Jak myślisz czy Twoje CV sprosta temu zadaniu?

Aby pozbyć się wszelkich wątpliwości i mieć pewność, że nasze dokumenty aplikacyjne są sporządzone na najwyższym poziomie warto skorzystać z pomocy opiekuna kariery.

Usługa pisania CV i LM na zamówienie cieszy się coraz większą popularnością, a wszystko to za sprawą wielkich korzyści, które ze sobą niesie. Ponad 90% osób, które korzystało przy sporządzaniu CV z pomocy profesjonalistów przyznaje, że liczba telefonów z zaproszeniami na rozmowy kwalifikacyjne przerosła ich najśmielsze oczekiwania. Taki rezultat mówi sam za siebie. Fenomen usługi tkwi w doświadczeniu jakie posiada doradca kariery oraz w zindywidualizowanym podejściu do Klienta, którego potrzeby stawiane są na pierwszym miejscu.

Co zyskujesz:

  • Profesjonalne, zindywidualizowane dokumenty aplikacyjne, które są dostosowane do stanowiska o jakie się ubiegasz
  • Cenny czas – na efekty nie musisz długo czekać. Wybierając usługę ekspresową swoje CV i LM możesz otrzymać w przeciągu 48h i tym samym od razu aplikować na ofertę która Cię niedawno zainteresowała
  • Możliwość aktywnego uczestnictwa w procesie tworzenia własnych dokumentów, wyrażania własnych sugestii i uwag, aż do osiągnięcia satysfakcjonującego efektu
  • CV i LM eksponujące Twoje największe osiągnięcia oraz kompetencje i umiejętności istotne z punktu widzenia pracodawcy
  • Dokumenty aplikacyjne przygotowane z uwzględnieniem branżowego słownictwa oraz oprawione ciekawą szatą graficzną
  • Dokumenty, które możesz swobodnie edytować i na nowo dostosowywać pod konkretnej oferty
  • Dodatkowo jeśli planujesz podjąć pracę w korporacji międzynarodowej lub wyjechać za granicą i nie potrafisz przygotować swoich dokumentów aplikacyjnych w języku obcym masz możliwość profesjonalnego przetłumaczenia ich na język angielski, niemiecki itd.

Lista korzyści jest bardzo długa, lecz najważniejsze jest to, że zwiększasz swoje szanse na osiągnięcie upragnionego celu- pracy. Sam proces tworzenia dokumentów jest bardzo prosty od samego złożenia zamówienia po odbiór gotowych dokumentów.

Etapy realizacji:

  1. Składasz zamówienie za pomocą strony internetowej
  2. Specjalista do spraw rozwoju kariery kontaktuje się z Tobą telefonicznie i mailowo w celu przeprowadzenia wywiadu zawodowego
  3. Przedstawiony zostaje Ci projekt Twoich dokumentów aplikacyjnych, które poddajesz ocenie i wskazujesz ewentualne uwagi
  4. Dokonujesz ostatecznej akceptacji CV i LM

Szybko, prosto i skutecznie! Ta mała inwestycja może być niezwykle opłacalna. Jednakże, aby faktycznie tak było warto bliżej przyjrzeć się firmie, z której usług chcemy skorzystać. W Internecie roi się od ogłoszeń, lecz nie wszystkie są godne uwagi. W szczególności należy zwrócić uwagę na posiadane doświadczenie oraz czy dana firma oprócz usługi pisania dokumentów zajmuje się np. realizacją procesów rekrutacyjnych. Dzięki temu będziemy mieli gwarancję, że specjaliści w niej pracujący znają bieżące trendy rynku pracy i wymagania pracodawców.

Idź z duchem czasu! Nie zwlekaj już teraz zainwestuj w profesjonalne i skuteczne dokumenty aplikacyjne!