Manager ds. Eksportu (pr. zdalna)
Handel i Eksport
Polska

Dla naszego klienta firmy produkcyjnej poszukujemy Managera ds. Eksportu, który/-ra będzie nie tylko realizować cele, ale i je definiować.

Praca realizowana zdalnie w renomowanej firmie.

Posiadasz wysokie kompetencje biznesowe, jesteś gotów/-a wnieść do zespołu naszego klienta swoje doświadczenie?

Jeśli postrzegasz sprzedaż eksportową jako budowanie długoterminowej, strategicznej wartości, a nie tylko realizację transakcji, to jest to rola dla Ciebie.

Będziesz działać na styku strategii, handlu międzynarodowego i innowacji, z pełnym wsparciem Dyrektora Handlowego oraz Zarządu.

Zakres obowiązków

  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami biznesowymi, zorientowanych na długoterminowe partnerstwo i rozwój;
  • Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynkach zagranicznych (identyfikacja, minimalizacja ryzyka, analiza konkurencji, optymalizacja marż);
  • Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży oraz marży w powierzonym regionie;
  • Skuteczne prowadzenie negocjacji handlowych oraz reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach i wystawach;
  • Ścisła współpraca z działem produkcji i zespołami technologicznymi w celu tworzenia idealnie dopasowanych ofert;
  • Okazjonalne wizyty w siedzibie firmy w Bydgoszczy.

Poszukiwane kompetencje

  • Udokumentowane sukcesy w rozwijaniu sprzedaży B2B na rynkach zagranicznych (doświadczenie w sprzedaży eksportowej to podstawa);
  • Kompetencje Językowe: Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) – niezbędna do prowadzenia negocjacji na najwyższym, międzynarodowym szczeblu;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Gotowość do podróży służbowych;
  • Wysokie kompetencje negocjacyjne, handlowe i prezentacyjne, potwierdzone w środowiskach międzynarodowych;
  • Praktyczna znajomość procesów i przepisów eksportowych oraz praktyk handlu międzynarodowego.

Oferujemy

  • Oferujemy warunki pracy i benefity, które wspierają efektywność i balans;
  • Samodzielność w działaniu, z bezpośrednim raportowaniem do Zarządu. Twoje decyzje mają realny wpływ;
  • Praca zdalna z dostępem do wszystkich niezbędnych, nowoczesnych narzędzi (komputer, telefon);
  • Stabilne, pełne wyzwań stanowisko w renomowanej firmie, z przyjemną atmosferą pracy;
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń, premie oraz prywatna opieka medyczna.

 

Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.